Annow och Laujs

Hej söta.
Idag har jag vait med min älskade bästis Lisa. Det låter så töntigt det ordet, men det betyder mycket tycker jag. Jag har flera Bästa Kompisar, men bara en Bästis. Hon är verkligen en bästis, bäst är vad hon är!
Vi har iallafall varit lite hemma och henne och varit i Vällingby i den otroliga hettan. Vi har även skrivit en lista på 10 saker vi ska göra innan jag åker iväg till Destination Bajs. Det är lite saker vi har gjort förut fast kanske lite annorlunda dårå, vi ska iallafall återuppleva gamla minnen.


Två år sen kanske?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Mams har skrivit på kontrakt för lägenheten för ett år..

2008-07-15 @ 22:18:39
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0