Det finns bara en och det är med dig jag blir hel.

Jag kan verkligen inte koncetrera mig! Har ända sen jag kom hem runt fem tänkt att jag måste börja på engleskan, nu är klockan tio över åtta och jag har inte skrivit ett ända ord. Tack och lov så är det iallfall den ända läxan jag har tills imorgon så det är ju bra iallfall.
När jag har ätit upp min skål med Ben 'n' Jerrys så måste jag börja! Annars... äh, annars blir jag helt enkelt inte klar med allt och Mr. Gunnell kommer säkert inte ens bry sig. Haha. Puss <3


I brist på bilder kan man ju alltid lägga upp en bild på en gammal man på en åsna? Varför inte lixom...

Kommentarer
Postat av: linnea

Ååååh, approåp hästen på bilden (okej åsnan men ändå). Vet du henrik sa att man kan rida på kil-lägret, IHHIHIHI :D

2009-04-27 @ 20:08:17
URL: http://linneamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0