30/12-09.

Tvåtusennio rullar mot sitt slut, men det är egentligen bara en början! Jag och systeryster fick alla våra nyårslöften väldiskuterade på löpbandet idag och jag är grymt taggad på nytt år nu måste jag säga! Men först är jag ju så klart taggad på nyårsafton.
Ah. Näst sista dagen på året. Jag har köpt en ny gitarr, fått något nödvändigt fixat, stämt min nya gitarr om och om igen, tränat och sen haft en mysig kväll med mysigt folk. Just nu är jag på så grymt bra humör, och om någon förstör det här för mig kommer jag sticka upp någonting på dom någonstans där solen inte skiner. Tack och adjö. Puss.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Förlåt, glömde helt bort komposterna!!

2009-12-31 @ 12:39:54
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0