Best friends.

Vilken kanon dag det har varit! Jag och Lisa hade det jättemysigt i shoppingvimlet, och även hemma hos henne med matlagning och ssx-spelande. Finaste julklappen fick jag också, en ring och ett best friends halsband. Men inte ett vanligt töntigt hjärta, utan ett väldigt orginellt med en cool spets sak. Eftersom att jag är sämst på att förklara lägger jag upp en bild!
Hursomhelst så spenderades kvällen at Henriks house med honom och Linnea och Babe-filmerna. I love Babe, hihi. Promenad hem med bästa syster, och nu är jag redo för sängen. Sleep tight everyone.


Och andra delen har såklart min friend Lisa. Jag tycker halsbandet är så fint!


Kommentarer
Postat av: Emma S

hahah men Anna det är ju en änglavinge :D eller .. ?

2009-12-29 @ 23:00:56
Postat av: Anna

haha, hmm.. du har en poäng! det var faktiskt väldigt logiskt.. :)

2009-12-30 @ 00:02:58
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0