Every breath we drew was Hallelujah.

Imorgon åker Matilda hem, vilket är något otroligt sorgligt enligt mig. Under min engelska lektion imorgon går hon på sitt flyg hem till Sverige. Just nu ligger vi i min säng (där vi har spenderat mycket tid under de här senaste dagarna) och jag lyssnar på Matildas ipod och sjunger medans Matilda sjunger lite hon med och spelar spel på hennes dator. Ikväll ska vi försöka göra det bästa av Matildas sista kväll här, och det lär nog gå bra med tanke på att hon är hon och jag är jag :)

[Det går inte att ladda upp bilder]

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag saknar också kläppen :(

2009-02-27 @ 21:55:16
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0