I've been here so long, think that it's time to move.

Jag ska skaffa en kanin!
Japp, jag skojar inte. På fredag ska jag och Sara åka och köpa oss varsin kanin. Min ska heta June, hennes April (våra födelse-månader). Denna spontana tanken kom vi på igår när vi låg och slö-tittade på O.C.
Tänk; en liten söt vit kanin, som kan bo i Astrids rum (hihi), sen om några månader när vi ska flytta så kan något litet småbarn ta över den.
Det skulle kunna vara mitt undermedvetna som vill ha en kanin för att hålla mig sällskap nu när båda syskonen bor i Sverige. Hursomhelst, det blir nog kul! :D


Vilken färg är bäst?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Den tredje var sötast, påminner om mandis :)

2009-01-25 @ 16:57:44
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Astrid

En kalasidé :D jag måste träffa sötnosen också :)

2009-01-25 @ 18:02:11
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den sista, eller möjligtvis den i mitten :)

2009-01-25 @ 18:56:30
Postat av: sara

fan va kul gmn=D den tredje eller den i mitten=)<33

2009-01-26 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0