Truth or Dare.

Jag blev inte utmanad men nar jag sag denna utmaning hos Cornelia sa blev jag lite intereserad. Plus att jag ar valdigt uttrakad. Hehe.

1. Vad heter du? Anna.
2. Ett ord på fyra bokstaver: Aska.
3. Flicknamn: Annika.
4. Pojknamn: Arian.
5. Yrke: Arkitekt.
6. Färg: Allvarligt knallrosa.
7. Klädesplagg: Ankel-langa byxor. 
8. Mat: Aborre med pepparpotatis.
9: Sak i badrummet: Ansiktskram.
10. Plats/stad: Afrika.
11. En orsak att vara sen: Att du missade bussen.
12. Något man skriker: Amonakoy! (svordom pa turkiska)
13. Film: A cinderella story.
14. Något man dricker: Alkohol.
15: Band: Angels and airways.
16. Djur: Anka.
17. Gatunamn: Astrakangatan.
18. Bil: Audi.
19: Sång: All about you - Mcfly

Kommentarer
Postat av: Malin

Det står måååål knäppis! och det gör man när det blir mål. I alla fall gjorde min kusin det när har typ var två. Han sträckte upp händerna i luften och skrek måååål :)

2009-03-08 @ 16:13:00
URL: http://wasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0