I woke up in my room alone, you're always welcome.

All time low är ett bra band. Jag måste lyssna mer på ny musik. Upptäcka nya band och nya texter och låtar. Har inte gjort det på ett tag. Sitter med iTunes på blanda spår och måste klicka på nästa ungefär 15 ggr mellan varje låt för att få någon jag verkligen vill lyssna på. Det måste jag bli bättre på.
Annars då? Puss <3

Dessa bilar är urcoola! Jag och en kompis har gett alla i olika färger ett namn och en personlighet. Lycka är när man får syn på någon ny nånstans!
Och ja, orange hår har jag nu.. Hrm.

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha ja det va en liten cool och söt bil.. haha

Vart är ni någonstanns på bilden? e det sverige? ser så varmt och skönt ut.. :)

2009-05-06 @ 10:38:11
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0