Don't mess with the Zohan.

Idag hade jag otroligt ont i huvudet och funderade på att bara stanna hemma under kvällen, men sen åkte jag hem till Moa ändå med några trevliga prickar. Där kollade vi på två filmer, mycket bra båda två! Sen drog sig Linnea, Andreas, Oskar och jag hem till Andreas för att äta lite mackor, prata, se på film och lite allt möjligt. Jag somnade till och glömde bort tiden så lite innan tre ringde pappa - jag skulle vara hemma vid ett. Då var det bara att ta första bästa nattbuss hem, och nu kom jag hem för en stund sen. Trevligt nog så stötte jag på min syster i hallen, så jag fick lite sällskap när jag borstade tänderna etc..

Imorgon ska jag jobba och jag känner verkligen inte alls för det.. Det är bara att bita ihop!
Puss.


I taket lyser stjärnorna är så fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0