I don't understand.

Idag är det cpväder, men tack Katarina, Linneas trevliga mamma som skjutsade hem mig hela vägen från skolan idag.
Igår var det kyrkan, lika trevligt som alltid! Juste, färgat håret har jag gjort också. Jag och Julia gjorde det hemma hos mig igår, och jag blev riktigt nöjd måste jag säga! Jag har typ problem med hur snabbt jag tröttnar på att mitt hår ser likadant ut..
Men nu ska jag se om det går något bra på tv sen börja dra mig till kyrkan för idag är det gitarr. Åh vad jag älskar det. Vi hörs! Puss.


Randombild från skattjaktssaken i kyrkan igår.. Måste bara säga att jag var g-r-y-m på att gissa svaren på frågorna som vi i vårat lag inte ens hade hunnit kommit fram till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0