Baby, she's got it.

Shiieet, vilken helg! Jag måste bara skriva av mig nu innan all färsk inspiration jag har fått bleknar bort. Jag har alltså varit på DÅM som är Disktriktsårsmötet för Svenska Kyrkans Unga i Stockholm. Ja, det låter grymt tråkigt. Ja, jag trodde det skulle vara en helt bortslösad helg. Men det har verkligen varit allt annat än det. Det har varit intressant, inspirerande, engagemangsgivande och jätteroligt. Visst har jag blivit trött av att sitta på rumpan flera timmar om dagen men jag har fått nån slags törst för att engagera mig i olika saker och åhhh, jag är bara helt grymt taggad på framtiden! Tack till mina ligister jag har spenderat helgen med; Mathias, David, Andreas och min älskade syster. Tack till annat skönt folk jag har pratat med och kommit i kontakt med. Tack till Emelie som gav oss skjuts hem, och inte bara det, också bjöd oss på glass! Så himla snällt!

Nu ska jag iväg på fotboll! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0