The chase ain't worth the price.

Idag har jag suttit och väntat på att få fixa nytt pass i något som verkar som en evighet. Evigheten tog slut och jag fick ta nytt passfoto och fingertryck och allt sånt. Jag, mor och bror åt sen lunch på en indisk resturang. Jag är allmänt skeptisk till mat som har nån slags utmärkande smak, men den indiska maten lämnade mig tillochmed däst. Hem till vby igen för att hämta gitarren och möta Mickan och syster. Hem till mig, där jag bror, mor och Mickan kollade på den nästan tre timmar långa Saving private ryan. En tre timmar lång 'krigsfilm' och jag tröttnade inte, är ganska stolt över mig själv! Nu skrev precis en helt random person till mig på fejjan så jag ska väl snacka lite med honom tills något mer kul dyker upp. Pussis.



Det hjälper ju att skådisarna är lite smågulliga iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0