Can you remember, everything we've thrown away?

I detta ögonblick är jag helt slut. Efter skolan (som det verkligen inte känns som att jag har "kommit in i" efter lovet än. Med rutiner och sån skit) så gick jag hem, för att snabbt byta om och åka till vby. Körde hårt på gymmet efter sjuk-uppehåll, sen snabbt hem igen. En dusch och lite annat smått och gott senare satt jag med K-tora på en blå buss mot vällingby ännu en gång. Ett intressant samtal och efter några minuter kom Haggan och mötte oss. Vi åkte in till Östra reals öppet hus, men gick därifrån ganska snabbt. Köpte lite mat och åkte sen till Brommas öppet hus. Efter att ha kollat på alla våningar och avdelningar åkte jag och Haggis hem igen. Nu har jag bytt om till pyamas och borstat tänderna för om trettio minuter är det PH och efter det ska jag fan sova direkt. Jag klarar inte av att gå upp halv sju på morgonen och sen hålla igång hela dagen. Fyför.


Även om jag inte har kommit in i skol-känslan igen betyder det inte att det inte är roligt! Så himla mycket skratt man får tömma ut med alla härliga människor i klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0