Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav.

Hola bloggñ! Sen vi sist sågs har jag hunnit med lite stuffs minsann. Jag har motionerat, jag har shoppat, jag har langat en skurre, jag har råkat sno jordgubbar, jag har suttit på en filt på en äng, jag har skrattat så nästan magrutor hoppade fram med goa vänner, jag har badat med kläderna på, jag har nattbadat, jag har gått på promenad i regnet, jag har ätit i vällingby, jag har gått på bio och jag har blivit riktigt sugen på att göra om i mitt rum! Nu väntar några färska dagar innan jag drar iväg till skärgården i en vecka.

Gillar denna låt!! Från The Sorcerer’s Apprentice jag såg ikväll men en bunt sköningar.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad har man gjort om man har langat en skurre?

Puss!

2010-07-30 @ 20:45:34
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0