I've got to breath, you can't take that from me. It's all that you left thats mine.

Idag har jag praoat första dagen på Pressbyrån, och det gick galant! Förutom att jag blev ensam på lunchen i stora stygga Vällingby.. För att förhindra att den förnedringen sker igen har jag nu bokat in lunchdejter för varje dag resten av veckan, pjuh!

Utöver det har det varit avslutning med barnen med en perfekt ihopsatt Så ska det låta. Lite glass i trädgården satt inte heller helt fel. Och inte gjorde en promenad hem med Henrik och Emma i kvällsolen något ont. Att det sen följdes av middag på balkongen kan jag inte klaga över..


Något jag kan klaga över är dock att denna flicka har klivit in i en livskris.. SLUTA LYSSNA PÅ JUSTIN BIEBER!


Kommentarer
Postat av: JustinBieber_fan94

hehehehehehheheheheehehehehehehehe..........

2010-05-17 @ 20:42:52
Postat av: miss örebro

Jadu, pressbyrån är en rolig butik. brukar storhandla hos mig väldigt ofta. Synd att det inte finns presentkort eller rabattkort... väldigt synd.. men det uppskattas när man storhandlar!

2010-05-17 @ 21:17:09
Postat av: Snäckuuus :D

Justin Bieber!! <3

2010-05-21 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0