För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Idag har vi börjat märka att klassen törstar lite efter killar. Vi tjejer kommenterar varenda kille som kommer på tal eller går förbi, om han är snygg eller inte, medans killarna inser att det inte alltid är kul att gå i en klass med en stor majoritet av tjejer, när dom bara ska prata om killar hela tiden. Knas!! Tur att det finns vissa övriga i skolan att tråna efter. Förutom dessa iaktagelser har jag idag tänt ljus i mitt rum, fått lite insikt i min egen hjärna och kommit fram till vissa bra saker, stött på några goa vänner när jag skulle panta burkar och raised a bar for indulgence (raise the bar with bueno!). Imorgon är jag ledig, blir bara lyckligare och lyckligare varje gång jag tänker på't. Guldvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0