All of our tomorrows look like used up yesterdays.

Kan någon tala om för mig VARFÖR i hela friden jag sitter och lyssnar på riktigt jävla deppig musik när jag har insparksfeeeeeeeeeest ikväll??? TAGGA TILL NU!! (bytte precis spellista, nusååå!)
Ehhhh meeeer? Jo, imorgon kommer jag vara minst sagt död men jag ska bannemig släpa mig in på underbara Kerstins engelskalektion 08.10 prick. För sen väntar endast matte, samling, franska och so-plugg med miljöpartietgruppen innan det är dags för att mysa helt galet med mina finaste flickor hemma hos Nettis. Camp rock 2 har premiär, duH?

Oj nu bidde allt lite för långt och osammanhängande. Heido.


Saknar sommaren fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0