Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Ikväll när jag gick hem från bussen började jag le. Först försökte jag dölja det så jag inte såg ut som ett freak, men sen sket jag i det och gick och tok-log för mig själv. Varför vet jag inte. Det kan ha varit för att massa jobbigt plugg är bakom mig och det har gått bra. Det kan ha varit för att jag var lite galen idag och gick med i det finansiella utskottet i min skola bara sådär. Det kan ha varit för jag har shoppat mycket fint de senaste dagarna. Det kan ha varit för att jag precis hade varit med underbara personer. Det kan ha varit för att jag lyssnade på sjukt bra musik.
Varför vet jag inte som sagt, men det spelar inte så stor roll.
Nu ligger jag i källaren där jag ska bo i en vecka. Imorgon kommer min franska utbytesstudent, och jag har blivit betydligt mycket mindre otaggad den senaste dagen. Nästan lite taggad är jag tillochmed.

Aja, godnatt på er.


I Bordeaux.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0