It's you.

Imorse vaknade jag upp, gick ner för att äta frukost och kollade ut genom fönstret. Helt vitt! Så jäla nice. Att gå utomhus var dock mindre nice. Speciellt under lunchrasten när jag halkade och ramlade på rumpan två gånger i rad, på exakt samma ställe båda gångerna också. Den första gången är förstårlig, jag sprang med mina plattsulade Uggs så det skulle nästan vara konstigt om jag inte ramlade. Andra gången gick jag i väldigt lugnt tempo, så där krävs ju lite mer klantighet.. Knäet på mina jeans spräckte också haha.
Efter skolan hursomhelst var det planerat att promenera med min kära granne, men vädret hindrade oss. Istället tog jag det lugnt tills jag drog till gymmet och körde hårt! Jag tränande själv för första gången i mitt liv typ, det kändes fett konstigt men gick ju galant ändå.
Nu har jag skrivit tre A4 med anteckningar till bio-provet på torsdag, gäller bara att plugga på det nu!

Pusssss!


Vi dansade YMCA-dansen i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0