Tankar.

Det här inlägget kommer säkert bli långt och deppigt och osammanhängande men jag bryr mig inte.
Jag bara tänker så mycket. Det är jobbigt faktiskt. Jag älskar mitt liv just nu. Jag har fantastiska vänner och familj och jag har konstant roligt. Men det känna ändå som att något saknas. Jag vet inte.. Jag läste igenom gamla inlägg från min blogg. De inläggen innan jag flyttade till Turkiet gav mig en stor klump i magen. Det kändes verkligen hemskt att flytta. Men jag är så jävla grym!! Helt ärligt, jag klarade av det jag trodde skulle förstöra mitt liv. Det var verkligen hemskt för mig att flytta dit, men jag lyckades göra året till ett av de bästa i mitt liv. Jag fick fina fina väskaper (Sara, jag saknar dig grymt mycket), och upplevelser jag är så lycklig över att jag har med mig. Ett år utomlands hjälpte mig att utvecklas som person, hur fjolligt det än låter.
Trots det är jag glad över att jag är hemma. Mina vänner, åh ni är bäst!
Nu vet jag inte var det här inlägget är påväg.
Jag längtar bort just nu. Till jullovet - skåne, tid med familjen. Till sportlovet - till snowboard och skidor. Till sommarlovet - åka utomlands med familjen, åka till Turkiet, ta vara på varje sekund med vänner. Till gymnasiet - nya människor, miljöbyte och (förhoppningsvis) en ny bra skola.
Nej, just nu känns allt allmänt halvtråkigt. Jag har ingen energi till att göra mitt absolut bästa i skolan och liknande, jag orkar helt enkelt inte. Men det är bara två veckor kvar till jullovet, tack och lov.
Jag vet inte ens varför jag skriver det här... Hejdå. Nu ska jag träna och hoppas jag får massa lyckoendorfiner befriade och blir på lite bättre humör. Jag gillar inte att vara såhär uttråkad och nere.
Bajs.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Sluta bajsa på dig syssi! Du äger.

2009-12-06 @ 13:45:39
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Var det roligt i Turkiet? Några släktingar var där, men de gillade det inte eftersom människorna var "övertrevliga" och till sist blev irriterande ;P Skulle själv vilka åka dit ^^

2009-12-06 @ 16:54:05
URL: http://jenniferronnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0