There's just no one, no one like you.



Jag är så glad över att jag har dig syster. Vi har så många minnen och jag är verkligen tacksam över hur mycket närmare vi har kommit varandra på senaste tiden. Jag döljer ingenting från dig för jag vet att du älskar mig för vem fan jag är. Jag kommer alltid finnas vid din sida, under hela långa, krokiga, backiga vägen vi båda har framför oss, och jag vet att du kommer göra det samma för mig. Det är klart att jag ibland känner för att knäcka nacken på dig, men du känner mig och vet hur snabbt det går över och förhoppningsvis vet du att du betyder hela världen för mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ninni

så söta ni är :')

2009-06-17 @ 15:22:36
URL: http://www.illusion-1280.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0