Kedjebrev.

Eller kedjesms snarare. Jag brukar oftas bara skratta åt alla patetiska människor som skickar vidare dom, men när det handlar om en mördare så blir jag själv lite vidskeplig. Så jag skickar vidare till tio pers för att han inte ska sitta på min sängkant inatt.. Min bror däremot har väldigt mycket emot alla slags kedjebrev. Han har gjort det förut, och han har nu gjort det igen - skickat tillbaka ett påhittat kedjebrev till mig efter att ha fått ett. Den här gången handlade det om bajs.

"Detta är ett kedjebrev (och måste därmed följas till punkt och pricka!) Om du inte äter en bajshink och skickar vidare det här till fem pers som luktar bajs inom fem sekunder så kommer du drabbas av bajsmördaren som kväver sina offer med bajs! Ps. får ej skickas tillbaka till den personen du fick det av oavsett hur mycket bajs den luktar."

Asså! Vad får han allt ifrån? Aja, det fick mig att börja skratta iallafalll..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Mycket, mycket märkligt. Orden låter nästan på pricken som ett kedjebrev jag skickade iväg för fyra till fem år sedan. Fast kanske använde ordet "bajsmonstret" istället för "bajsmördaren". Minns inte så tydligt.

2013-04-17 @ 04:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0