You gotta ask yourself the question.

Lycka var när Jocke smsade och sa att passet var inställt idag. Detta hände på väg hem från Vällingby efter att ha kört aerobics med syssi. Så söndagen idag blev en riktigt chilldag. Förutom att jag bärde en massa 16-kgs säckar åt pappa (52 st för att vara exakt) och tjänade en kosing på det, så har jag mest spelat gitarr och lyssnat på musik på min systers rumsgolv samt kollat på när hon har målat massa fint på hennes vägg.
Lite senare träffade jag min Kurdmamma/Doris/Helga/Muminsnork och allt vad det är. Linnea med andra ord. Vi pratade om lite allt möjligt och när det faktiskt inte är så kallt ute så är vädret riktigt skönt tycker jag!

Godnatt folk, nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask sen lägga mig och läsa i sängen. Risken finns att jag somnar direkt dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0