Den fantastiska resan.

Gymnasievals katalog framför mig. Tänk om jag inte får bra betyg nog? Om skolan jag kommer in på visar sig vara hemsk och de tre värsta åren av mitt liv ligger framför mig? Om jag inte alls kommer på var jag vill gå eller vad jag vill plugga innan sista ansökningsdag? Eller vill jag plugga utomlands i ett år? Om jag inte hinner med alla öppna hus, eller alla skolor verkar bra och jag inte kan bestämma mig?

Ångest.

Men nu ska jag inte försöka tänka på framtiden för mycket...

Efter att ha promenerat hem med Palm och Linnea så blev jag väldigt glad att se att Eric har lagt upp kortfilmen från Kulturhelgen. Kolla, den är grym!


Kommentarer
Postat av: Fishie

HAHAHA klockren XD

2009-10-13 @ 17:15:28
URL: http://notsopretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0