Allerumpräst.

Just nu är jag helt bubbligt flummig. Något som har hållt i sig sen de sista femton minuterna av svenska lektionen. Men hur kan han förvänta oss att vara seriösa när det är torsdag, sista lektionen, sista kvarten, innan lovet, när vi precis fått tillbaka massa arbeten och blivit lyckliga av att vi fått mvg på dem? Nej, det gick verkligen inte.

Nu har jag fått reda på att gitarren är inställd, så jag ska nog ta det galet lugnt innan jag, syster och pappa ska spela tennis ikväll :)

Tjing!


Syns kanske inte så tydligt, men jag tyckte det var lite roligt att min svenska lärare strök över 'Stockholm' där jag hade skrivit kommun, och skrev dit 'Vällingby'. För vällingby är ju verkligen en kommun.. Haha, han är ju som han är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0