I know it wasn't right, but it felt so good.

Godkväll! Äntligen hemma efter en lång dag. Helt utmattad också. Dagen började med en otroligt kall promenad till skolan, där väldigt chill-lektioner bjöds på, lite speciellt var dock att jag och Linnea ledde idrottslektionen med vår fina boxning! Dirr efter skolan upp till vällingby för att vara ledare för barnen. Efter det satt jag i ett par timmar och spelade gitarr med Linnea, och även Mirelle joinade. På vägen hem åkte bussjäveln förbi våran hållplats så jag och mirre fick stå och frysa vid svandammen ett tag också innan jag äntligen kunde komma hem och äta lite god middag. Dricka massa varmt ska jag göra också så min röst blir bra tills onsdag :)

Puss!



Denna låt måste jag knarka som f'n nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0