Jorden är vårt bo.

Idag har jag haft ganska många bollar i luften! Språkprojekt inleddes i skolan, och vi bland annat såg på världens sötaste film på franska. Efter ännu mera franska efter lunch åkte jag direkt till vällingby med Linnea. "Pluggade matte" i kyrkan till jag skulle till mina barn. Allmänt rolig men småstörig gång, med äckliga krabbor och kroppsstrumpor som livade upp stämningen. Hemma bjöds sen på otroligt god middag med familj och familjevänner, som lämnade oss allihopa helt dästa. Sen började som vanligt alla diskussioner hit och dit om allt man trodde man aldrig skulle ha en diskussion om, men jag gillare!

Imorgon kan jag gå upp halv åtta vilket är extremt ovanligt under skolveckorna! Godnaaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0