Det här är min tid.

Idag vaknade jag till en början 07.00 och trodde jag skulle gå till skolan, underbara lättnad att det bara var pappa som skulle ha frukost. Jag och syster bakade scones och bjöd till störst del pappa på frukost, men resten av familjen fick också vara med på ett hörn. Efter det somnade jag igen och vaknade lagom tills klockan slog 13.00. Pluggade så mycket jag hann innan jag åkte på fika hos Moa och pluggade resten när jag kom hem några timmar senare. Smuttade på en smoothie samtidigt som jag gjorde de sista mattetalen. Nu sitter jag här, skriver ett extremt tråkigt inlägg om min söndag och är allmänt glad av flera anledningar. PUSSHEJ.


Skulle inte bangaaa på att vara där just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0