In my head you fulfill my fantasy.

Att äta stora bitar mjöl, springa i matrester, få ägg, ketchup, majonäs och olja på mig, det hade jag faktiskt - tro't eller ej - inte så hemskt mycket emot. Det är nollning lixom, och det blir ett minne man sent glömmer. Men när de jävla tvåorna gör att mitt hår stinker scabbsås efter två schamponeringar, balsam och parfymdusch - då blir jag lite tvär. Men men, bara jag får hämnas nästa år så! Nu sitter jag och lyssnar på uttjatade partylåtar och taggar till ensam i mitt hus. Ska möta lite partyfolks på tuben om cirkus en och en halv timme. Bjuder på en bild på hur äcklig jag var innan himelsduschen;


Hahha fyfan, nu är jag ingen nolla längre iallafall.


Kommentarer
Postat av: oskar

tänk om du inte hade duschat efter...

2010-10-09 @ 11:21:00
URL: http://smartaungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0