That's how we play around here.

Under sådana här helger känns det som att man lever i en egen värld. När jag kollade på mina skolböcker nyss och insåg att det livet också finns blev jag nästan lite snurrig i huvudet. Hursom har helgen varit supermysig, trots att jag har varit på lite konstigt humör. Den avslutades med film och egengjord chailatte (bokstavligt talat egengjord) hemma hos mig med två underbara tjejor. Just nu har datan precis, på något som känns som minuter, ätit upp en timme av kvällen, men nu ska jag räkna lite matte och sen dra ut och springa eller nått. Har sån energi trots att jag är jättetrött... Hei.


Innan filmen blev var vi dock utelåsta i en halvtimme....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0