Somebody's gonna miss you. Somebody's gonna miss that you were here.

Idag åkte min systeryster till Thailand och kommer inte hem förrän om 35 dagar. Snyft. Skönt för henne att slippa denna satans kyla iallafall! Annars har idag varit en såndär måndag, som till en början är ganska bra, men som alltid bjuder på eftermiddagsångest på mattelektionen. Ska ta tag i det nu dock och plugga all day, every day (nästan) fram till provet.

Idag ska anmäla mig till lägret på Edsåsgården på sportlovet, wehoooo!! Ska ta och hitta Astrids ryggplatta och lite handledsskydd så jag kan flippa runt i backarna utan att riskera brutala skador. Så himla taggad är jag, på massa saker! Faktiskt. Det är najs. Men nuuu ska jag sätta mig med matteboken! Adjoss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0