Talk that talk.

Så var det söndag och snart måndag. Min helg har varit väldigt bra. I fredags fyndade jag på t-shirt store, åt god middag med mina föräldrar och satt sedan på Blå vägen (eller nått sånt) i spånga och drack gratis te, åt god kladdkakscheescake och spelade NE:s frågespel med några flickor och pojkar. I lördags var jag hos kusin och firade hans flickvän med bland annat massa god mat. Åkte därifrån och vidare hem till Moas bror i bromma, där vi åt Max-mat innan vi åkte hem till henne och kollade på ROLIGASTE flmen, Fired Up. Idag har jag kanske inte haft den bästa dagen. Plugg, plugg plugg. Min kväll kommer dock bli bäst, var och köpte Ben n Jerrys som jag ska äta och kolla fransk film med mami!! Azzzzuuum.


Toras bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0