Den som är törstig, den som är svag.

I fredags åkte jag till kyrkan på kvällen och körde filmjeopardy, myste och kollade (inte) på film. Sov där. I lördags lagade jag lunch med Malin och Patrik innan årsmötet. Fina Moa är numera ordförande för styrelsen! Efteråt vart det lite sagospår för två barn och sådant kul. När alla åkte hem stannade jag och åt lite mat med Malin, Eric och Emilie tills pappa hämtade mig. Sen kom Amanda, Frida och Adina hem till mig och vi kollade mello och sedan chillade tills halv ett då jag äntligen fick sova och sov ut i morse till cirkus 12. Nu kommer mamma snart hem från Shanghai, och jag ska hem till Lisa för att fira henne med lite tårta.

Ha en bra dag! Kram.


Atm.


Kommentarer
Postat av: kördi

Åh. Ditt hår <3 <3 Me gusta

2012-03-11 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0